!!! Vážení zákazníci! Rádi bychom vás informovali, že naše telefonní linka je momentálně nedostupná. Pokud byste nás chtěli kontaktovat, napište na info@petissimo.cz. Děkujeme za pochopení. !!!

Často kladené otázky

Před tím, než budeš kontaktovat náš zákaznický servis, věnuj několik minut a nejprve si přečti Co je třeba vědět o nákupu, následně níže uvedené, nejčastěji kladené otázky, možná v nich najdeš řešení svého problému. 

Pokud i nadále budeš mít nezodpovězené otázky, neváhej a kontaktuj nás!


Neumím se přihlásit se svým dříve zadaným heslem

Musím se na stránce bezpodmínečně zaregistrovat k tomu, abych mohl/a nakupovat?

Je možné objednaný produkt převzít osobně?

Bydlím na venkově, doručujete balíčky i sem?

Proč neumím využít věrnostní body, které přísluší k mé objednávce?

Ceny uváděné u produktů jsou bez nebo včetně DPH? 

Změnila se moje e-mailová adresa, co mám dělat?

Neobdržel jsem fakturu, nebo ji nemohu najít v balíku. Kde to je?


Neumím se přihlásit se svým dříve zadaným heslem

Pokud se ti nepodaří vstoupit na stránku, poskytnutím své e-mailové adresy si můžeš vyžádat nové. Pokud se nepamatuješ na svou e-mailovou adresu, kterou si používal / a dřívější, kontaktuj náš klientský servis.

Musím se na stránce bezpodmínečně zaregistrovat k tomu, abych mohl/a nakupovat?

Ne. V naší obnovené prodejně můžeš nakupovat i bez toho, abys musel/a poskytnout své údaje. Navrhujeme ale, aby ses přece jen zaregistroval / a, nakolik takto můžeš získat nespočet takových slev a služeb, které by si jinak nemohl/a získat. K tomu je třeba zadat jen jedno heslo v průběhu nákupu, a okamžitě se budeš moci zúčastnit v našem systému věrnostních bodů, nebo třeba budeš moci používat naši aplikaci pro hlášení spotřebování krmiva. Nezapomeň, rozdíl je jen v jednom heslu!

Je možné objednaný produkt převzít osobně?

Bohužel ne. Prozatím nemáme žádné možnosti pro osobní převzetí.

Přečtěte si více o možnostech doručení zde.

Bydlím na venkově, doručujete balíčky i sem?

Ano. Naše partnerská kurýrní společnost GLS doručuje objednávky na území celé země, i do nejmenší vesnice. Nad částku 1250 Kč navíc to poskytujeme bezplatně.

Více informací v souvislosti s doručováním

Proč neumím využít věrnostní body, které přísluší k mé objednávce?

Každý věrnostní bod můžeš použít na nákup, když je už tvá objednávka uzavřena. To znamená, že si převzal/a objednaný produkt a vyplatil/a si protihodnotu, kterou jsme my i obdrželi. To může někdy trvat několik dní, dokud k nám nepřijdou všechny informace. Věrnostní body, příslušející k dané objednávce, jsou zatím pozastaveny. Už dřívěji připsané věrnostní body lze samozřejmě použít i během této doby.

Více informací o věrnostním programu

Ceny uváděné u produktů jsou bez nebo včetně DPH? 

Všechny ceny uvedené na stránce jsou uvedeny s DPH!

Změnila se moje e-mailová adresa, co mám dělat?

Pokud se změnila Tvá e-mailová adresa a jsi našim registrovaným zákazníkem, přihlas se na stránku se svou starou e-mailovou adresou, následně dole, na profilovém pásu v menu Mé údaje ji znovu můžeš změnit. Je důležité vědět, že po změně, v případě dalšího přístupu budeš moci vstoupit už jen se svou novou e-mailovou adresou!

Neobdržel jsem fakturu, nebo ji nemohu najít v balíku. Kde to je?

Do odeslaného balíčku v každém případě připojujeme fakturu (v každém případě faktura s DPH!), Která je současně i přepravním listem. To můžeš najít na vrchu nebo boku balíku, v doprovodném pouzdře balíčku.