Před tím, než budeš kontaktovat náš zákaznický servis, věnuj několik minut a nejprve si přečti Co je třeba vědět o nákupu, následně níže uvedené, nejčastěji kladené otázky, možná v nich najdeš řešení svého problému.
Pokud i nadále budeš mít nezodpovězené otázky, neváhej a kontaktuj nás!
Neumím se přihlásit se svým dříve zadaným heslem
Musím se na stránce bezpodmínečně zaregistrovat k tomu, abych mohl/a nakupovat?
Je možné objednaný produkt převzít osobně?
Bydlím na venkově, doručujete balíčky i sem?
Proč neumím využít věrnostní body, které přísluší k mé objednávce?
Ceny uváděné u produktů jsou bez nebo včetně DPH?
Změnila se moje e-mailová adresa, co mám dělat?
Neobdržel jsem fakturu, nebo ji nemohu najít v balíku. Kde to je?
Neumím se přihlásit se svým dříve zadaným heslem
Pokud se ti nepodaří vstoupit na stránku, poskytnutím své e-mailové adresy si můžeš vyžádat nové. Pokud se nepamatuješ na svou e-mailovou adresu, kterou si používal / a dřívější, kontaktuj náš klientský servis.
Musím se na stránce bezpodmínečně zaregistrovat k tomu, abych mohl/a nakupovat?
Ne. V naší obnovené prodejně můžeš nakupovat i bez toho, abys musel/a poskytnout své údaje. Navrhujeme ale, aby ses přece jen zaregistroval / a, nakolik takto můžeš získat nespočet takových slev a služeb, které by si jinak nemohl/a získat. K tomu je třeba zadat jen jedno heslo v průběhu nákupu, a okamžitě se budeš moci zúčastnit v našem systému věrnostních bodů, nebo třeba budeš moci používat naši aplikaci pro hlášení spotřebování krmiva. Nezapomeň, rozdíl je jen v jednom heslu!
Je možné objednaný produkt převzít osobně?
Bohužel ne. Prozatím nemáme žádné možnosti pro osobní převzetí.
Přečtěte si více o možnostech doručení zde.
Bydlím na venkově, doručujete balíčky i sem?
Ano. Naše partnerská kurýrní společnost GLS doručuje objednávky na území celé země, i do nejmenší vesnice. Nad částku 1250 Kč navíc to poskytujeme bezplatně.
Více informací v souvislosti s doručováním
Proč neumím využít věrnostní body, které přísluší k mé objednávce?
Každý věrnostní bod můžeš použít na nákup, když je už tvá objednávka uzavřena. To znamená, že si převzal/a objednaný produkt a vyplatil/a si protihodnotu, kterou jsme my i obdrželi. To může někdy trvat několik dní, dokud k nám nepřijdou všechny informace. Věrnostní body, příslušející k dané objednávce, jsou zatím pozastaveny. Už dřívěji připsané věrnostní body lze samozřejmě použít i během této doby.
Více informací o věrnostním programu
Ceny uváděné u produktů jsou bez nebo včetně DPH?
Všechny ceny uvedené na stránce jsou uvedeny s DPH!
Změnila se moje e-mailová adresa, co mám dělat?
Pokud se změnila Tvá e-mailová adresa a jsi našim registrovaným zákazníkem, přihlas se na stránku se svou starou e-mailovou adresou, následně dole, na profilovém pásu v menu Mé údaje ji znovu můžeš změnit. Je důležité vědět, že po změně, v případě dalšího přístupu budeš moci vstoupit už jen se svou novou e-mailovou adresou!
Neobdržel jsem fakturu, nebo ji nemohu najít v balíku. Kde to je?
Do odeslaného balíčku v každém případě připojujeme fakturu (v každém případě faktura s DPH!), Která je současně i přepravním listem. To můžeš najít na vrchu nebo boku balíku, v doprovodném pouzdře balíčku.