!!! Vážení zákazníci! Rádi bychom vás informovali, že naše telefonní linka je momentálně nedostupná. Pokud byste nás chtěli kontaktovat, napište na info@petissimo.cz. Děkujeme za pochopení. !!!

Jak nakupovat?

Obsah:

1. Jak nakupovať?

2. Registrace a změna údajů

3. Sledování objednávky

4. Doručení kurýrní službou

5. Způsob platby

6. Věrnostní program

7. Akce, slevy, kupóny



1. Jak nakupovat?

Vyhledávání a prohledávání produktů

Ve webových prodejnách Petissimo můžeš pohodlně a snadno najít produkty, které chceš zakoupit pro svého miláčka. Pokud přesně nevíš, co si chceš objednat, pomocí vyhledávačů a filtrování na základě různých parametrů můžeš snadno najít produkt, který je pro tebe ten nejvhodnější.

Vyhledávání na základě klíčového slova: Pokud znáš název vyhledávaného produktu, začni ho psát do vyhledávacího políčka v horní části stránky. Pomůžeme Ti ho najít tak, že vyhledávač už na začátku ukáže ty produkty, v názvu kterých se nachází dané klíčové slovo. Pokud není zásah, kliknutím na ikonku lupy dostaneš seznam nejen na základě totožnosti v názvu, ale systém bude vyhledávat i v popisech produktů.

Vyhledávání filtrováním produktů: Pokud nevíš, přesně jaký produkt si chceš koupit, ale víš, jak velký je tvůj miláček, jaký má věk a případně, o jakou značku se zajímáš, v tom případě můžeš vyhledávat pomocí "Volbou Krmiva", nacházejícího se v horní části stránky. Zde můžeš filtrovat nejen věk a velikost, ale je možnost i na vyhledávání krmiv se speciálním složením. Pokud již prohledáváš jednu kategorii nebo máš zobrazený seznam produktů, pak můžeš dále filtrovat výsledky i pomocí filtrů, nacházejících se na levé straně, tím pádem budeš moci snadno najít produkty, které Ti nejvíce vyhovují!

Procházení katalogu: Pokud v produktovém katalogu chceš jen prohledávat, můžeš tak učinit zahájením podle jednotlivých druhů zvířat v horním menu-řádku. Zde můžeš vidět všechny produktové kategorie, do kterých jsou uspořádány naše produkty, nabízené pro jednotlivé druhy zvířat!

Pokud se při vyhledávání vrátilo příliš mnoho výsledků, je možnost dále zpřesňovat výsledky na levé straně seznamu, respektive je možné i krokovat v seznamu. Zde můžeš zadat, pokud na jedné straně chceš vidět více produktů.

Použij Rychlý náhled, pokud nechceš vstupovat na stránky každého jednoho produktu. Prostřednictvím této funkce můžeš nahlédnout do údajů produktu, můžeš ho vložit do košíku, aniž by jsi musel opustit stránku se seznamem s výsledky.

Na stránkách pro podrobné a rychlé zobrazení si můžeš přečíst popis, složení, návod k použití produktu, můžeš získat informace o podmínkách doručení, můžeš ho přidat mezi své oblíbené (pro případný pozdější nákup - je třeba zaregistrovat se), respektive si můžeš podívat, jaké zkušenosti nabyly jiní v souvislosti s daným produktem. Na stránce každého produktu můžeš vidět, pro jaké psy, respektive kočky daný produkt výrobce doporučuje. Může to být doporučení na základě věku, respektive podle velikosti, ale v případě speciálních krmiv na základě složení může být doporučeno na různé choroby, alergie nebo třeba na citlivost. To je označováno malými piktogramy, jak to můžeš vidět i na tomto příkladu.

Odeslání objednávky, uzavření nákupu

Pokud jsi produkt vložil do košíku, můžeš si vybrat, zda budeš pokračovat v nákupu, nebo přístup ke pokladně. Pokud budeš pokračovat v nakupování, dřívější zvolený produkt se neztratí, totiž zvolené produkty budeme sbírat v Tvém košíku, klidně budeš moci dále prohledávat. Pokud jsi skončil a chceš platit, přejdi do svého košíku. Zde ještě můžeš změnit svou objednávku, případně zvyšovat počet kusů produktů, případně odstranit některý produkt.

Pro platbu klikni na tlačítko "Platba", nebo "Odeslat Objednávku" z košíku. Tím se spustí proces objednávky, v rámci které budeš muset uvést údaje dodání, respektive že na jaké jméno a adresu máme vystavit fakturu a vybrat způsob platby. Na této stránce můžeš nastavit své kupóny, pokud si nějaké získal v rámci některé z našich akcí.

Pokud ses už dříve í zaregistroval v prodejně (v rámci nakupování si uvedl heslo), v tom případě uveď svoji e-mailovou adresu a své zvolené heslo. (Pokud si své heslo zapomněl / la, pomůžeme, a odešleme ti nové dočasné!). Pokud ještě nedisponuješ registrací a chtěli byste jeden vytvořit, klikni na tlačítko "Nákup s registrací", nebo pokud chceš nakupovat bez registrace, klikni na tlačítko "Nákup bez registrace". Informace v souvislosti s registrací si můžeš přečíst níže.

Není povinné heslo! Pokud uvedeš heslo, automaticky se stáváš registrovaným uživatelem a budeme moci Tvé údaje uložit, budeš se účastnit našeho systému věrnostních bodů, a budeš moci využívat nespočet služeb. Neposkytneš-li heslo, i v tom případě budeš moci objednávat, ale příště budeš muset znovu zadávat všechny údaje a nezískáš ani výhody, které příslušejí registrovaným zákazníkům!

Po tomto zvol adresu, na kterou máme odeslat objednávku. Pokud jsi už v dříve zaregistroval adresu, můžeš zadat i novou, nebo si můžeš zvolit i z předešlých. Pokud požaduješ fakturu vystavit na jinou adresu, tak i tu můžeš uvést a zvolit v tomto kroku. V každém případě poskytni takové telefonní číslo, na kterém Tě budeme moci v případě potřeby dosáhnout, respektive na kterém Tě bude moci dosáhnout i kurýr v den doručení (doporučujeme poskytnout mobilní telefonní číslo).

V dalším kroku budeš moci zvolit způsob převzetí své objednávky, o kterém si můžeš přečíst více později! (4. Doručení kurýrní službou)

Na následující stránce můžeš zadat, jakým způsobem chceš uhradit protihodnotu své objednávky. O možných způsobech platby si můžeš přečíst níže. (5. Způsob platby)

Na poslední stránce můžeš zkontrolovat své údaje a objednané produkty. Na této stránce můžeš napsat krátký vzkaz pro kurýra, respektive nám, v souvislosti s nákupem a s přepravou. Pokud chceš využít své věrnostní body, tak to můžeš označit tady, a samozřejmě můžeš vidět i to, že kolik věrnostních bodů získáš v případě dané objednávky.

Pokud je po kontrole vše v pořádku, následuje už jen souhlas s podmínkami nákupu, následně stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku" můžeš svoji objednávku zkompletovat.

Ohledně Tvé objednávky odešleme informační e-mail, ve které budeš moci najít všechny informace. To se nepovažuje za potvrzení objednávky, tu Ti odešleme později, jakmile Tvou objednávku zpracujeme. Potvrzení v pracovních dnech obdržíš obvykle do 1 hodiny, ale nejpozději do 4 hodin. Pokud se to neuskuteční, tedy neobdržíš ji, žádáme Tě, abys kontaktoval náš zákaznický servis. Na poslední stránce, jako já prostřednictvím e-mailu obdržíš identifikátor své objednávky (např. CZ-20200508-123456), na který se můžeš v pozdějších odvolávat, pokud se chceš ohledně svého balíčku informovat.

Pokud do 48 hodin v souvislosti se svou objednávkou neobdržíš potvrzující e-mailovou zprávu, od své objednávky můžeš odstoupit, jsi zproštěn vázanosti své nabídky.

Jestliže po odeslání své objednávky chceš svou objednávku změnit (přidat, případně vymazat produkt), máš na to možnost, dokud je status objednávky "Nová objednávka" nebo "Potvrzená". Pokud je stav objednávky "Probíhá balení" nebo "Doručuje se", v tom případě bohužel není v našich silách změnit obsah balíčku. Stav své objednávky můžeš sledovat pod menu "Objednávky", kterou najdeš na profilovém pásu. Pro případnou změnu objednávky kontaktuj náš zákaznický servis.

2. Registrace a změna údajů

Vyplatí se zaregistrovat do webové prodejny Petissimo!

Ve zkratce: pro nakupování není nutná registrace, i bez toho můžeš odeslat svou objednávku, ale vyplatí se!

Pokud při poskytování osobních údajů uvedeš i heslo (stačí udělat pouze zadaný počet k tomu, aby si se zaregistroval/a!), v pozdějších budeš moci odesílat objednávky mnohem jednodušší a pohodlnější, protože uložíme Tvoje již použité doručovací a fakturační adresy, proto ty nebudeš muset zadávat při každé jedné příležitosti.

Našeho programu sbírání věrnostních bodů se mohou zúčastnit pouze naši registrovaní uživatelé. Po zakoupení každého produktu připisujeme věrnostní body, které body můžeš využít při pozdějších nákupech. 

Pokud si některý produkt nechceš okamžitě objednat, ale zajímáš se o něj, můžeš si ho uložit mezi své oblíbené a budeš si ho moci objednat až později.

Nuže, vyplatí se! Nezapomeň, jen jedno heslo, nic jiného!

Vstup prostřednictvím Facebook-u

Máte-li Facebook s účtem a pro webovou prodejnu Petissimo si nechceš zapamatovat zvláštní heslo, k registraci, resp. k přihlášení použij svůj Facebookový účet. K tomu nemusíš udělat nic jiného, než kliknutím na tlačítko "Zaregistrovat se s Facebook účtem" zaregistrovat se prostřednictvím svého Facebook účtu. Po úspěšné registraci, při vstupu stačí kliknout jen na tlačítko Facebook!

Změna údajů

Pokud chceš změnit své údaje, například svou adresu doručení, nebo své heslo, k tomu se nejprve musíš přihlásit prostřednictvím své e-mailové adresy a hesla na listu Vstup Moje Petissimo a Přihlášení, nacházející se v hlavičce. Po úspěšném přihlášení se v záhlaví zobrazí menu položka "Moje Petissimo", kde se nacházejí všechny funkce, příslušející k registraci. Zde si můžeš podívat, v jakém stavu je tvůj kredit věrnostních bodů, můžeš modifikovat své oblíbené produkty, a můžeš zhlédnout své dřívější objednávky. V menu "Změnit moje údaje" můžeš modifikovat své osobní údaje. 

3. Sledování objednávky

Pokud si svou objednávku úspěšně odeslal / a (a obdržel / a si identifikátor své objednávky), v pozdějších můžeš průběžně sledovat její aktuální stav ve tvém účtu. Zde můžeš vidět, jak postupujeme ve zpracování a také to, že kdy se dostala ke kurýrní službě, nebo můžeš přes něj přijít do naší prodejny.

4. Doručení kurýrní službou

Kolik stojí doručení a manipulačné náklady?

Doručujeme na celé území České republiky s jednotnou sazbou:

- cena dopravného je 199 Kč*, když brutto celková cena produktu je pod 1250 Kč

pokud brutto celková cena produktu přesahuje částku 1 250 Kč, balík doručujeme ZDARMA !!!

Ba co víc! Pokud celková částka Tvé objednávky překročí částku 2500 Kč, jako dárek Ti připíšeme 25 věrnostních bodů navíc! Více informací o systému věrnostních bodů níže.

 * Sazba za doručení neobsahuje případně vzniklé manipulační poplatky, které se můžeš podrobněji informovat v bodě Způsoby platby.

Kdy obdržím svůj balík?

Na stránkách každého produktu můžeš najít "předpokládaný termín dodání" daného produktu. To znamená, že ve většině případů produkt obdržíš v rámci tohoto termínu. Samozřejmě mohou nastat na nás nezávislé události, v jejichž důsledku se od nich někdy musíme odklonit, ale o tom Tě budeme v každém případě informovat e-mailem nebo telefonicky.

Pokud je při daném produktu zobrazeno označení "Na skladě", to znamená, že produkt, který je zařazen v rámci objednávky uskutečněné do 15. hodin, pak to dáme kurýrní společností v ten den a balíček můžete očekávat do 3 pracovních dnů.

Kdo doručí mou objednávku?

Objednávky doručuje Kurýrní společnost GLS (GLS - General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.)

Žádáme tě, abys poskytl/la takovou adresu doručení, kde je možné balík úspěšně doručit v čase mezi 8 a 17 hodinou. Pro poskytnutí telefonického kontaktu navrhujeme poskytnout také takové telefonní číslo, kde budeš dostupný přes den.

O příchodu balíku a o podrobnostech doručení před doručením v každém případě informujeme naše zákazníky!

Zaměstnanci kurýrní společnosti v obvyklém případě doručují balíky až ke vchodu. To v případě rodinných domů znamená zahradní bránu, v případě bytových domů dveře do bytu. Samozřejmě, v daném případě lze kurýra požádat, aby například pomohl s přenesením v rámci pozemku (do garáže, do skladu, atd.), Ale to oficiálně nepatří do jejich pracovní náplně, proto tyto záležitosti žádáme, abyste s kurýrem řešili individuálně.

Pokud kurýr na uvedené adrese nenajde nikoho, zanechá oznámení. Na tam uvedeném telefonním čísle se můžeš od dispečera informovat o svém balíčku. Kurýr se následující den opět pokusí o doručení. Pokud je doručení neúspěšné i podruhé, v tom případě zboží kurýr přinese zpět na naši provoz, a objednávku zrušíme.

V rámci objednávky do kolonky "Poznámka pro kurýra" můžeš uvést všechny takové informace, které mohou být důležité při doručení. Například, pokud balík převezme někdo jiný, v každém případě uveď jméno a kontakt dané osoby. V případě adresy, kterou lze těžko najít, je účelné přesně uvést patro a číslo dveří, respektive krátké informace o trase, na jejichž základě kurýr může adresu snadněji nalézt. Uvedením čísla zvonku na dveřích můžeš hodně pomoci!

GLS

Číslo doručovaného balíčku obdržíš v e-mailu, a na toto číslo můžeš odkazovat na svůj balík, pokud se vyskytnou problémy.

Kontakty společnosti General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. :

webová stránka: https://gls-group.eu/CZ/cs/home

pevná telefonní linka: +420 840 123 456

e-mail: info@gls-czech.com

Na této stránce můžeš svůj balík sledovat jako na internetu (číslo balíku Ti zašleme e-mailem, když to předáme kurýrní společnosti): GLS vyhledávání balíku

Další užitečné informace najdete na této stránce: https://gls-group.eu/CZ/cs/sluzby-pro-prijemce

 

5. Způsob platby

ONLINE Platba platební kartou (Borgun)

Protihodnotu objednaných produktů můžeš v rámci objednávky uhradit i okamžitě, platební kartou. Bezpečnou platbu platební kartou zaručuje Borgun a B-Payment Zrt. Můžeš použít karty MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro -zde poslední pouze v tom případě, pokud to emitující banka povoluje - a také webovou kartu, vhodnou pro internetové používání. Tvoje údaje zůstanou až do konce v dokonalé bezpečnosti, nakolik se platba uskuteční na šifrované stránce Borgun. Údaje tvé platební karty spravuje výhradně Borgun na platební platformě opatřené 128 bitovým SSL šifrováním, naše webová prodejna obdrží informace pouze o úspěšnosti transakce. Po dokončení nákupu výsledek platby potvrdíme i v e-mailu, respektive odešleme i takzvaný transakční identifikátor - toto číslo identifikuje směrem k tvé bance platbu platební kartou. 

Platba platební kartou se provádí následujícím způsobem:

na stránce webové prodejny zvolíš produkt

v Pokladně uvedeš způsob doručení, respektive způsob platby platební kartou, následně stiskneš tlačítko "Objednat!".

následně budeš přesměrován na stránku zaručující bezpečnou platbu Borgun, kde uvedeš údaje své platební karty

následně po tom (stále na stránce Borgun), kliknutím na tlačítko "Platba" můžeš spustit transakci - banka v takovém případě zkontroluje údaje, to se uskuteční za několik sekund

po provedení platby se vrátíš na stránku webové prodejny, kde o výsledku transakce získáš potvrzení

Po úspěšné transakci (po přijetí platební karty po kontrole její platnosti a dostatečného krytí) Borgun spustí zatížení účtu Majitele karty protihodnotou zboží. Transakce je nevyhovující, pokud se neuskuteční přesměrování z platební stránky na stránku Webové prodejny, nebo pokud klikneš na tlačítko "Zpět / Back" nebo "Aktualizovat / Refresh", případně zavřeš okno prohlížeče před tím, než by se bylo uskutečnilo přesměrování zpět do prodejny. Pokud se chceš obšírněji informovat o výsledku transakce, v případě její neúspěšnosti o příčině, podrobnostech, žádáme, abys zkontaktoval svoji banku, ve které je veden Tvůj účet.

Dobírkou - Platba při převzetí zboží

V tomto případě při převzetí balíku musíš protihodnotu objednávky uhradit kurýrovi a naše Webová prodejna může účtovat manipulační poplatek, o kterém informuje kupujícího v rámci uskutečnění objednávky, na webové stránce. Manipulační poplatek za dobírku naší webové stránky je brutto 45 Kč.

U kurýra je možnost platby v hotovosti, jakož i platební kartou, s výjimkou platebních karet American Express.

Bankovním převodem předem

Pokud nechceš platit hotovostí, ani platební kartou, je možnost na bankovní převod. V tomto případě je třeba celkovou částku objednávky převést předem na bankovní účet společnosti Petissimo Kft. před doručením balíku, respektive v případě osobního odběru, před převzetím. Žádáme Tě, abys do kolonky "Poznámka" v případě převodu uvedl identifikátor objednávky a své jméno, aby se tvůj převod neztratil. Když obdržíme protihodnotu balíku, budeme Tě informovat e-mailovou zprávou o čase doručení kurýrem, respektive, odkdy budeš moci zboží převzít.

Informace pro převod:

Název banky: Česká spořitelna, a.s.

Číslo účtu ve formátu IBAN: CZ34 0800 0000 0000 0825 6932

BIC code: GIBA CZ PX

Slevové kupóny

Pokud chceš pro platbu využít slevový kupón, máš na to možnost v menu platby. V rámci jednoho nákupu je možné využít jen jeden kupón.

6. Věrnostní program

 Podstatou systému věrnostních bodů je to, že za každý zakoupený produkt připíšeme takzvané věrnostní body každému registrovanému zákazníkovi. Připisované věrnostní body je možné sbírat průběžně, a je možné je použít v rámci pozdějších nákupů.

1 věrnostní bod znamená 1 Kč slevu

U každého produktu můžeš vidět, kolik v případě jeho nákupu můžeš získat věrnostních bodů. A při odeslání objednávky budeš vidět v souhrnu, kolik věrnostních bodů ti přísluší s objednáním daného produktu.

Své věrnostní body můžeš kdykoliv shlédnout, můžeš zkontrolovat, v jakém stavu je tvé konto. To můžeš najít po úspěšném přihlášení se, v dolním profilovém baneru, v menu "Mé věrnostní body".

Věrnostní body můžeš zaměnit v rámci odesílání objednávky. po zvolení způsobu platby, na stránce určené pro kontrolu se nachází část vztahující se k využití věrnostních bodů. Zde stačí jen označit, že chceš využít své věrnostní body v případě aktuálního nákupu a tím se konečná částka automaticky sníží.

Věrnostní body nelze zaměnit za hotovost.

Důležité informace v souvislosti s věrnostními body:

1. Za každou - a výhradně - na internetu odeslanou objednávku náleží věrnostní body.

2. Věrnostní body příslušející k dané objednávce budou připsány tehdy, pokud byly produkty převzaty a faktura je vyrovnaná. Tento proces se v případě objednávek na dobírku uskuteční několik dní po převzetí, bohužel v případě platby platební kartou a bankovním převodem se to vždy uskuteční jen na začátku následujícího měsíce. V případě osobního převzatí se samozřejmě připsání uskuteční v den převzetí.

3. Každý získaný věrnostní bod je platný po dobu 6 měsíců od připsání, následně ztrácí svoji platnost. Samozřejmě se nejedná o Tvůj celkový kredit věrnostních bodů, ale vždy jen o ty body, které jsme připsali před 6 měsíci.

4. V případě jedné objednávky je možné věrnostní body využít maximálně do 10% hodnoty celkové částky objednávky a maximálně tolik, odečtením kterých se nenavýší náklady na doručení. Ostatní zbývající věrnostní body můžeš zaměnit v případě své příští objednávky.

 

7. Akce, slevy, kupóny

Slevy, kupóny a nákupní poukázky, na adrese Petissimo.cz, v listu s novinkami, v reklamách na jiných platformách, ale vztahující se na prodejnu Petissimo.cz v základním případě není možné sloučit. V rámci každého nákupu je možné uplatnit jen jeden druh slevy.

Toto omezení se nevztahuje na použití věrnostních bodů, jakož i na takové akce, kde je vícenásobné použití zvlášť povoleny.